18 april

HejHejHej! Klockan är snart tre och då slutar jag. wiihoo. fast dagen har gått hyfsat fort ändå¨helt okej lektioner. bara att tagga inför nationella imorgon nudå. sitter i skolan på musik lektion och våran musik lärare har sprungit ut här ifrån, hon är såå smidig med allt! världens mest stressade människa enligt mig! tränar in massa nya låtar inför våran grupps uppträdande som vi sedan ska ha på museéum och här i skolan som en sån café kväll, och självklart skolavslutningen, som jag inte ska va med på buhu:( men har andra bättre saker för mig då har jag bestämt, som min killes student:) därför har jag bestämt mig för att åka till skolan och hämta betygen och säga hejdå och sen åka till lysekil. kommer nog bli bra, lite trist att det är samma dag bara:( menmen:) puss så länge! :-* 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0