4 april

Hände en liten insidens i helgen, så nu mera lever inte min telefonen, bara att ta adjö helt enkelt.. Tur att jag inte betala ett öre mohaha. Snart blir du utbytt. Snart är det påsk lov sen två månader till sommarlov, hur skönt! Vill bara kunna göra vad jag vill på dagarna istället för satans skola.. Det ger väl något i slutändan förhoppningsvis!:D Odag ska jag åka till Lysekil för att träffa min sötis till kille och även säga grattis till hans pappa som fyller år idag. Längtar såå till första lönen, tills första dagen på sommarlovet, tills min födelsedag, tills allt det där bra händer som man bara längtar efter hela tiden! Känns som att allt är nära, nästan här! På tal om allt nytt så finns det så mycket gammalt som aldrig tänker på längre, såmt som var jätte viktigt. Det är knepigt hur allt kan förändras bara så där.. Men jag är mer än lycklig där jag är nu och skulle aldrig kunna byta ut det emot något annat! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0