belive me

HejHej med tanke på hur bra jag känner mig just nu från en skala 1 - 10 ligger jag på 0 eftersom jag tror jag är knäpp, fast egentligen är jag inte det, vafan det bara en vanlig reaktion förstår han väl. åååh va jag är trött på vissa saker det är som ett jävla cirkel drama som aldrig kommer ta slut. idiotiskt men så är de. Jag är tjej jag har rätt att dömma vissa saker alltså. Man ska inte ifrågasätta varför en tjej blir arg om det inte är nåågot jätte konstigt (kan hända mg ibland stackrs kille). Man ska inte få henne att känns sig dum eller bortgjord. Du ska få henne passa in land dina vänner och hon ska få dig passa in med sina. Du ska få henne känna sig speciell på alla möjliga sätt. du ska aldrig säga att någon annan tjej är sexig/snygg/söt what ever i hennes närvarao tycker du de tyck då de för dig själv hon behöver inte veta. Och du ska inte heller säga de till dina kompisar eftersom då får du henne att framstå som något du bara har fast du kunde haft något mycket bättre. osv osv. allt det där är väl knepigt men det lönar sig i vilket fall. ;-) Jaa har väl inte haft världens bästa senaste timme om man säger så, kokade lite lätt där ett tag. elaka människor det finns ibland som bara förstör när man är helt glad och humöret på topp. mmmmmm de gillar väl alla tror jag......... sure -.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0