en dag närmare fredag

Tisdag idag och är hemma från skolan för en bra stund sen. Hade kemi sista lektionen, det är nog det segaste som finns tror jag! önskar bara alla prov och sån infromtaion kunna sätta sig i mitt huvud jag bara glömmer bort det dirket. Så idag ska jag plugga inför ett fysik prov jag har imorgon och ett kemi prov på torsdag och slutligen NP i engelska på fredag.. mmm rolig vecka!:D fast nu har jag tänkt att jag ska komplttera all den tråkiga skolan med träning hela veckan, så idag blir det bodypump och zumba efter pluggningen då så klart! Och sen en sol på de efter de två "hårda" passen!:D så denna dagen går fort bara så det är ännu en dag närmare fredag och helgen!:) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0