Igår var det 8månader sen jag blev tillsammans med min pojkvän. Jag kan inte äns uttrycka mig med ord hur mycket han betyder och hur glad jag är över att få vara med just honom varje dag. Han vände om mitt liv totalt. Till det bra.
Det är alltid honom jag tänker på när jag ska gå och lägga mig, och fortfarande när jag vaknar. Han är det där i mitt liv som får mig att gå upp på morgonen eftersom då blir det en dag mindre tills vi ses eller om han ligger bredvid mig i sängen skulle jag kunna ligga kvar där med honom och bara ha det så en hel dag. Han gör mig komplett. Han gör mig alltid glad även om jag vill va arg iblnd så går det inte innerst inne, inte med honom bredvid mig. Han är underbar. Han vill alltid allas bästa, även om det inte funkar iband. Man måste svika av den ena för att göra den andra glad. Han gör det också ibland. Men det gör mig inget även om det gör det egentligen. Han är det inaste i mitt liv. Han är stjärnan i mitt liv. Han är den som jag ser upp till. Han är den jag beundrar. Även om vi gör sne steg ibland. Det gör väl alla. Men när vi är tillsammans känns det som om vi klarar vilken situation som helst. För jag älskar dej min Mikael!
- Din Wictoria




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0