happy birthday my darling

Vill bara passa på och gratta mitt hjärta här i bloggen också innan klockan blir tolv.
Som jaghar berättat innan så är han i Norge och jobbar just nu, till och med på hans födelsedag!
Saknar han så himla mycket iband att de gör ont, du finns i mina tankar varje dag min going.
De flesta skulle nog kalla vårat förhållande perfekt men det är de inte, de är perfekt på vårat sätt och ingen annans.
Deras perfekt är upp till dem att skapa.
Men hjärtat du fyller år idag och de betyder att för ungeför ett år sedan blev vi tillsammans(nu är d över 1år).
Och du va vårat förhållande ganska färskt, men de betyde så mycket ändå, för känslorna som du tagit fraam ur mig visste jag aldrig äns fanns, så starka band med en person är något extra..
Ville bara att du skulle få veta hur mycket jag tycker om dig, och ÄLSKAR dej!
Grattis min prins du är värd allt de bästa i världen! Älskar dej mest ♥
Din - wictoria


You make me happy ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0