läggdags - irriterande!

Nu hade jag då alltså suttit här och skrivet jätte mycket bra saker om att jag kanske ska ha en frågestund och så där, så kommer de upp "åh nej' kon har tagit sig in i serrver rummet, nu måste vi locka tillbaka kon till sin hage igen blabläbla" så försvann allting! apa också!!!!!!
Men iallafall en frågestund om ett tag när ni försätter ställa så bra frågor så fortsätt vet jag!:D 
och så idag då så hade vi en kille som var produktionsförsäljare för ett företag där min skola köper styling produkter osv ifrån. Han pratade lite om dom och produkterna sen efter hade vi en fårge tävling och den som svara rätt på en fråga om produkterna vann en valfri produkt. och jag vann faktist en! kommer lägga upp en bild på den imorgon innan jag drar till skolan men inte just nu för nu är jag alldeles för trött!!!
pussar & kramar 
Love - m
 


haha söta bilder som jag hitta på mig och josse sen vi var mindre ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0