my best friend

Som ni har sett har jag skrivit om min underbara kompis "Lala" tänkte bara berätta då för er som inte vet vem det är! Det är alltså hon på bilderna med solglasögon, Och hon heter alltså inte Lala utan bara kallas för de utav hennes underbara vänner(mig+fler,fast mest mig). Och vi har gått i samma klass nu sen 7an, vi har haft mycket triangel drama med en till tjej även, och vi alla tre har varit kompisar fram och tillbaka hela skolgången. Slut om de, nu går jag och Dalia då som hon heter inte i samma klass längre utan tagit olika vägar i skolan men håller fortfarande ihop efter skolan och på helgerna en hel del! Och nu är hon den bästa kompisen som finns, och de kommer hon alltid att vara! Hon gillar inte människor som är osociala, hon har dåligt tålamod ibland, hon älskar mig, hon är kitlig vid magen, ooch mer personliga saker som jag inte kommer skriva här!:) lite kort om henne bara så ni vet lite om min sötaste bästaste vän! ♥
Den andra tjejen heter pitty och hon är också en riktig sköning, och en riktigt pudding för alla killar!;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0