nagelack

Förut på stan köpte jag med mig två negelack hem i härliga färger. En utv färgerna jag köpte kom jag sedan på att jag hade hemma dock, men nu har jag ju två då!:) ska ge mig fan på de med naglar nästa lön och köpa lite grjer till de om inte min mobil blir för dyr att hämta ut, så jag lär mig att göra själv, deffinitivt billigare och då har jag bara mig själv och skylla sen om de blir fel och så men vi får allt se!
Jag har varit galet onyttig! haha idag har jag då alltså ätit först McDonalds, Tacos & Pizza!!
dör... så nu ska jag gå ut på en powerwalk innan de blir för sent och bränna bort lite! behövs verkligen säger jag.
det är en beig & en röd/rosa(väldigt fin i färgen!)(syns nte på bilden dock)


Kommentarer
stuntarN

Faan va het du e :-D

Love it <3

2012-08-20 @ 20:49:03
URL: http://wictorialjung.blogg..se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0