naglar-bleknig-life

Nu har jag nyss kommit hem ifrån stan, naglarna är gjorda och d känns så skönt! Blev inte så nöjd med naglarna jag kunde gjort de lika enkelt hemma själv och de hade sett likadant ut liksom-.- jävla dålig nagel salong, hon gjorde inte äns klart på undersiden eller något och tockleken är helt skev på vissa i ena kanten var de tjockt med akryl och i andra kanten jätte tunt, hoppas dom håller bara, annars ska jag klaaga, bajs salong.
Fick beställt tandblekningen dessutom! sså nu är det förhoppningsvis på väg hem imorgon, men hämtar inte ut de förän om två veckor då min pojkvän kommer hem... tråkigt att de är så lång tid kvar men kommer bli så skönt när han kommer hem igen ett tag! men skönt att det är gjort iaf!:)
jävla skit cam, den gör egna konstiga effekter när den vill iblaand helt plötsligt kan den göra så där som på bilden jag är med på:s tur att jag får ny dator ifrån skolan på torsdaag då!


Kommentarer
Anonym

Vilken skola går du på ?

2012-08-22 @ 01:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0