Nu är de kvällen

Nu har jag äntligen gått och lagt mig! Älskar bara min sängen den är såå skön! glömde visst min kamera hos min pojkvän så de blir inga kamera bilder förän om två veckor igen bara så att ni vet tills dess får ni nöja er med bara cam och lite dåliga mobil bilder eftersom jag har min gammla oldis mobil tills vidare eftersom jag skicka in min älsklings htc på lagning pga personliga skäl hehe.
Nu ska jag iallafall sova och jävligt skönt också, imorgon hade jag tänkt kolla lite noggranare vart ifrån man beställer en bra och hållbar tandbleknings moetod! Känner att de behövs. Så godnatt på er! Sov så gott mina goingar - w ♥



sleep tight


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0