real me

Alla kanske inte tycker jag är den finaste, sötaste, vackraste mm.
Och alla kanske inte tycker om mig över huvudtaget, men de skiter jag i för gillar du mig inte för den jag är så är de bara och dra, jag har lärt mig att man ska alltid vara sig själv, och det kommer du längst med. Allting handlar inte om att se bäst ut i alla lägen jag vet att jag inte är perfekt direkt, jag är väl 1,62 cm lång och väger på de 68kg, jag kan inte sitta och skriva att jag är nöjd över siffrorna, iaf inte vikten för jag vet att jag kan göra något åt de, och jag försöker! och gör mitt bästa och de går i sin egen takt liksom. thats it. Jag tänker inte slösa min tid och mina tankar på folk som bara ska vara negativa hela tiden, de jag försöker komma fram till är att du ska aldrig ljuga om dig själv om du inte är nöjd över va du ser i speglen för det är du! Men du ska inte heller skryta om dig själv bara för att du väl tycker du ser bra ut i speglen. Bara va den du är och va nöjd, är du inte nöjd försök göra något åt de då och sitt inte och gnäll om du inte äns försöker, de var de jag gjorde, men när jag väl försöker känns de så mycket skönare och du känner dig nöjd med din insats. Va bara dig själv och inte någon annan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0