samtalet

Blir så ledsen fast samtidigt glad. Över att få prata med min kärlek i telefonen, jag bara räknar ner dagarna tills han kommer hem liksom, gillar att ha honom vid min sida liksom...
Min andra halva!♥
Imorgon startar andra skoldagen, skönt. ser fram emot detta året även om det är lite segt att gå i ettan förstås, men du kan inte hjälpa att mammsen tryckte ut dig när hon gjorde right?
bara att gilla läget och hålla med! just nu har jag lite smått ångest över vad jag vill bbli också, kan inte komma på någonting som ger as bra med pengar och är kul men inte riskfyllt?.....
fast den ångesten kommer väl komma mer under åren formodligen ingt att tänka på nu:)
love - w
my love ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0