svar på kommentar

Anonym om night night night:
Hej. Först vill jag bara säga att du verkligen är min förebild. Underbar är du verkligen!
Men min fråga var, vilket linje går du på i gymnasiet? Och går du i Östrabo eller? Kram

Svar: Åh vad kul och höra, blir verkligen jätte glad! Tack så jätte mycket♥
Eftersom du inte skrev något namn så slänger jag in svaret som ett inlägg då:)
Jag går då nämligen på Plusgymnasiet hantverks linjen STYLIST! Så långt som vi kommit, så verkar det iallafall as grymt, så rekomenderar starkt de, för dej eller de som är lite mer intresserade av hår makeup och lite naglar och annat! Kram
_______________________________________________________________________________


Tack för att du fråga, fortsätt bara fråga om det är något ni någonsin undrar över!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0