time to say goooodnight

Idag har mitt liv inte varit så intressant om jag ska va ärlig så därför har jag inte skrivit så mycket om man säger så!  Jag har jobbat sen kl 4 till kl 8 så bara fyra timmar och när jag kom hem var klockan redan tjugo i nio, så åt lite tacos till kvällsmat och satte på en bra film som jag nu inte kommer ihåg namnet på hehe.. men den va bra iallafall, väldigt lång men bra! och imorgon börjar skolan kl 10:00 med idrott jippie jihay! nooot. 
men gillar skolan ändå! träffa alla goa och så där! skriver mer imorgon när jag vet vad mer jag hittar på om man säger så! Godnatt på er alla, förlåt att jag inte skrev så mycket, men såg att bloggen höll standard siffrorna ändå där! ;-)
Love - m
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0