time...

Hello beautifuls! jag har ju redan sagt vad jag har gjort idag in princip. förutom att min mammas kille körde ner mig till sara som jag sov hos igår för att jag skulle hämta mig plånbok ett par byxor och två tröjor som jag glömde där imorse när jag gick ifrån henne till skolan. sen inte så mycket annat. pratat med mitt hjärta och sagt grattis och hur mycket jag älskar honom! Och så berätta han att min tandblekning hade kommit så det vara bara att åka till hans pappa och hämta de ifall jag ville ha den direkt, men jag väntar nog tills han kommer hem bara:)
Hur har allas första skoldagar varit? jobbiga? chill? eller bara allmäna?

______________________________________________________________________
Nej nu rinner tiden iväg och det är dags att sova! Imorgon börjar jag kl 09:30 så behöver inte vakna förän åtta halv nio kanske beror på om jag är frukost sugen eller inte.. Men iallafall Godnatt på er och sov så gott!
happy skönhets sömn!
Love - me



party sugen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0