today are not yesterday

Håller just nu på med och försöker fota allting som jag hämtade ut idag förut innan jobbet ifrån posten, så bilder kommer alldeles strx! Äntligen är första veckan över säger jag bara, första veckan är nog värst men ändå bäst, har kommit närmare några i klassen som gillar jätte bra och umngås med! och idag drog vi istället för att äta skolmaten till pingvin och åt, tror inte någon åt upp allt eftersom man får så mycket men tror nog dessutom jag åt mest haha! glupsk som jag är!:D Men de var as gott btw! Har börjat trivas väldigt bra i skolan också, man lär sig snabbt  vilka som är vilka om man säger så, och gillar hänget. härliga lärare och kul lektioner. as värt! 
Iallafall det kommer bilder alldeles strass ska bara fota allt! 
love - me 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0