Tränat

Har för en gångs skull varit och utnyttjat mitt sprotlife kort! Jävligt skönt efteråt. förutom att jag sabba armbågen på något cepe vis, så den värker och gör ont för fulla muggar!
Gick emot bussen och köpte med mig en McDonalds sallad hem p vägen, den satt riktigt fint sen när den blev uppäten må ni tro! Önskar sommarlovet kunde varat i några dagar till iallafall! Men imorgon blir de bara till att resa sig ifrån sängen kl 07:00 och dra på sig kläderna osv!
Längtar tills dess att mina paket som jag beställt också är så sugen på nya kläder! Fast när är inte jag de liksom. Är alltid sugen på nya kläder. Jag har klickat hem som jag kommer ihåg nu då, två stickade tröjor- svart & röd, en mobil väska-svart, långärmad tröja-grå, skinnjacka-svart,skor-svart,kängor-svart, armband-silver, kors halsband-silver, linne - blå vit prickig. Och därefter blir det mer shopping i göteborg när jag känner för de(väldigt snart)!
love - w


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0