08:21

Morgon! Skrev inget igår för att hade en jätte mysiig dag med mitt hjärta! Han överraskade mig till sluut ändå! Fick lite blommor gelé hjärtan halsband och tre par örhängen. Jätte gullit!! Han fick sen utav mig en mysiig liten fruktstund haha.. De va i alla fall mysiit! Nu är de snart lov, bara en halv vecka kvar! Så hilma sköönt! Efter lovet blire börja träna som fan! Och minst 10 kg är mitt mål! Kommer klara de, ska träna så ofta som de går osv!! :D Jo förresten så tog jag lite kort igår på modevisningen i skolan och kommmer lägga upp dom imorgon för er som undrar! Vill ni inte så är de bara att säga till, annars blir de två delar med massa kort från igår! :) SEE U!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0