Ängel från de blå

Amor mio, dom här 6 månaderna med dig har varit dom allra bästa i mitt liv, du anar inte hur lycklig jag är med dig jag skulle kunna vara tillsammans med dig i 100 år och ändå inte tröttna på dig, du är verkligen allt för mig jag skulle kunna dö för dig ! jag vill att du ska föda våra barn du ska va kvinnan som står bredvid mig vid altaret...allt jag vill allt med just dig :) och när vi är tillsammans känns det som världen står still :) du är min ängel från d blå så är det bara. du tog mig med storm och visade mig din kärlek...detta är ett fåtal ord jag har att säga dig men det får räcka för måste kunna skriva något den 14 februari också haha :D jag älskr dig Wictoria Maria Dinnise Ljung glöm aldrig d !<3
- din mikael


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0