boyfriend

Nu har vi varit och köpt massa godis, chips, dip, dricka och CITRONER! Blir myskväll hemma hos Nicole ikäll utan Nicole haha.. Så nu har jag suttit och laddat ner lite filmer medans älsklingen gick till sig och hämta kabeln till datorn så vi kan kola via tven istället för lilla datorn! Ska röra mig eftersom jag lova göra i ordning allt innan han kom tillbaka och han är nog snart här haha, opsiii! SEE U!
Bara för att älsklingen har lyssnat på den hela dagen har jag fastnat! så braa!♥


Kommentarer
Anonym

Heej, beundrar dig verkligen & jättefin blogg. vad har du för betyg och vad har du tagit för linje? Kram!

2012-02-02 @ 23:38:19
Anonym

Ignorerad :(

2012-02-04 @ 11:07:25
Wictoria

Hej tack så mycket! Uppskattar att du kommenterar!:) Jag har väl helt okej medelbetyg kan man säga:) Jag har valt stylist på plus:)

2012-02-04 @ 13:09:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0