Hej på ett tag!

HejHej! Inte skrivit pga att jag haft fullt upp, eller aa... inte orkat om jag ska vara ärlig hehe. Kortfattat så har jag inte gjort någonting detta lovet! Bara tagit de lugnt och varit med min gosee. Mysigt. Och självklart många andra och haft de jätte skoj! Det var ett kort men mysigt litet lov. Imorgon är det måndag och det innebär skola:( Har varit sjuk nu i helgen dessutom och det oroar mig eftersom jag har en uppvisning med artist skolan jag sökte in till på onsdag och min hals är inte helt 100%:ig .... :( Men det löser sig nog ändå.. Bara att öva på något vad det nu blir! Har inte äns valt låt än. Kommer bli helt fial säkert haha. Ja men det löser sig i vilket fall! :D SEE U!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0