Just nu 22:43

Känns som att jag alltid fångar "..:43" när jag ska skriva klockslag som rubrik.. O.o Sitter och tittar på fotboll med min killes pappa nu. Tur att jag har datorn här också, annars hade jag nog dött.. Gillar inte att titta på fotboll.. Elller är iallafall inte något FAN  utav det! Nu inväntar jag min pojkvän som är hos hans syster och tittar på en anna fotbolls match och hoppas inte dom han hejar på förlorar.. Han blir så arg då haha.. schh! Är sjuk också förresten rinner ifrån ögonen och nyser hela tiden! Och är fattig denna månaden också. SORG! Helvete, men ska iallafall skaffa ihop pengar till en snygg vårjacka ifrån veromoda, ett par lack legins och två snygga tröjor denna månaden.. På något vis måste de väl gå!! Sånt löser sig alltd:D SEE U !















my boyfriend makes me happy ♥ Och dom skorna ska bli mina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0