Träna!

Precis ätit upp min sista ostbolls påse framför några avsnitt av The Hills, på flera månader framöver! På måndag startar jag med träningen. Kommer börja köra stenhårt så fort pappa "tankat på" sportlife kortet med ett år eller något. Mitt mål är att gå ner 10kg fram tills sommaren om inte annat under sommaren! (först och främst, skadar ju inte att gå ner 15 kg kanske!:D ) Vi får se hur jag lyckas. Ska sluta aäta skräp mat osv och se hur de kommer att gå! Here I come! TRÄNINGSNARKOMAN!♥


Kommentarer
Anonym

hur mkt väger du nu? 15kg är inte hälsosamt låter helt anorektiskt :P

2012-02-09 @ 22:54:03
Anonym

hur mkt väger du nu? 15kg är inte hälsosamt låter helt anorektiskt :P

2012-02-09 @ 22:54:39
Wictoria

Hej du där! Nej jag sa det som ett liksom, "tänk om mål..." . Väger nu rätt mycket själv tycker jag har gått upp en hel del de senaste därför jag vill gå ner såpass mycket! Kan väl inte heller säga att jag väger jätte mycket, något emellan 65 - 55 kg. Mer än så nämner jag inte! Men vill även se lite bättre ut till sommaren!;)

2012-02-09 @ 23:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0