11:08

Hejhej! Nu har jag precis vaknat, bara jag och lillsyster hemma rätt skönt! Drömde nog världens sjukaste dröm inatt men kan inte berätta om den riktigt, eftersom den är ganska personlig.. hihi.. Kan säga iallafall att jag skulle gå och köpa en kebab som jag skulle få göra själv och moset som jag skulle ha till var grönt och rosa! Sen efter de kan ni inte ana vad som hände.. HAHA!! Ahh men nu måste jag röra på mig, ska städa rummet, gå in och duscha, städa efter jag gjort i ordining mig, sen åka till stan med Pedro och göra lite ärenden. Sedan åka till torp för att kolla lite fler presenter till min underbara pojkvän som kommer hem nästa vecka!! Längtar så jävla mycket, han har varit borta allt för länge nu!!
Något tips på en 6månaders present/presenter??

SEE U!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0