31 januari, kl 23:35

Nu är det bara ett "par" timmar kvar tills jag får träffa min pojkvän igen! (överlycklig!), imorgon är det bara till att igenomgå skoldagen men den går fort eftersom att det inte är några speciellt "jobbiga lektioner" vi har. Och dessutom har vi musik! Håller fortfarande på och klämmer in "it will rain - bruno mars" på gitarren så kanske de kan komma en video på det när sjunger och spelar OM JAG VÅGAR! Har inte så mycket mer att säga än att jag tänkte gå och lägga mig för att det fortare ska bli imorgon! Här har ni en länk där ni kan gilla min blogg sida via facebook! klicka bara "HÄÄÄÄR" så kommer ni direkt till sidan! in och gilla! Kram godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0