generad tjej...

Måste bara berätta om en sak som hände idag i skolan HAHA ! Vi hade gymnastik lektion, och ämnet idag var trampet.. så vi hoppa lite ch hade as kul, visa såg ut som flodhästar! (Även jag). Kan säga så här att först drämde jag till läraren rakt på käften med amrbågen.. Sen så hände de värsta! Vi skulle göra en volt i luften och landa. Jag springer hoppar och snurrar runt, tänkte wiihoo awesome! JAG KLARA DET! :D men när jag vänder mig så står alla och as garvar, och jag skrattar lite försiktigt med, "vad skrattar ni åt?? O.o" . Så skrek min kompis, DU VISA RÖVEN! Blir helt generad, och frågar henne lite försiktigt, "gjorde jag det? visa jag allt"? hon svar : "nej inte allt men du har blablabla såna trosor på dig iallafall.. "ÖÖhh oopsiii" ! :$ FAIL

-------> 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0