i´m

Jag är ledsen om jag någonsin sårar dig. De är inte min mening! Jag vill aldrig såra någon. Är inte den personen. Men förlåt om du känner att jag gör något fel. Förlåt om du tycker att jag är lite små jobbig ibland, men de är sån jag är take it or get fuck off. Förlåt för att jag inte alltid är tjejen du kan säga vad som helst till. Förlåt för att jag säger emot ibland. Jag är ingen "toffel" jag gillar bara att visa att jag också har lika mycket brister som vem som helst. Förlåt om jag ibland tar ut all min ilska på dig. De ä inte meningen att du ska få de riktat mot dig. Jag älskar dig nu, då och föralltid.
Jag säger allt detta helt utan anledning, utan bråk, konflik eller annat. Bara utav eget tycke. " Jag älskar när du är dig själv" är nog den vackraste meningen jag någonsin fått på sms, höra i mitt öra... Kan äntligen vara mig själv igen. Du fick mig att inse och förstå.
Alla dagar kan inte vara den bästa ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0