skolan / hem / torp / hem / pappa problem

Drog hem efter skolan och byte till lite bekvämare kläder och sen drog till torp! fick med mig hem:
  • eyeliner / H&M / 59.90 kr
  • brunkräm / H&M / 89.90 kr
  • grovstickad tröja / vero moda / 259.90 kr
  • Hemlig present till killen / hemlig affär / 199 kr
  • hemlig present till killen / hemlig affär / 499.90 kr
  • Hemlig present till kille / hemlig affär / 595 kr
  • klocka / ur & pen / 200 kr
  • Örhänge / ur & pen / 20 kr
  • Väska / glitter / 199 kr
Sen så var de inte så mycket mer! åt lite på mc när vi ändå var ute på torp och götta oss! Nu skriver jag detta rätt ut här för jag bryr mig inte. Och jag gillar att skriva vad jag känner för. Jag gillar inte min pappa, han är helt knäpp i huvudet, alldeles för omogen för att ha barn, han är egoist och jävligt ful bara. Jag hade klarat mig bättre utan honom, han beter sig som om han vore ett barn, jag säger bara OM NI BARA VISSTE ALLTIHOP!! Han tänker aldrig på någon annan än sig själv. Så ni som inte känner igen eran pappa eller mamma i de jag just beskrev, va glada för de! Ni skulle inte vilja ha de så här. Tur att mamma och pappa skildes tidigt, redan när jag var 1 - 2 år gammal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0