some things are just brilliant

Kom just hem från skolan och har ätit lite och tjötat med mamma.. Min bror frågar varför jag har skolkat så säger jag "därför" så visste dom d inte äns han bara ville testa mig, haha åhhh cp..! Idag blir en riktigt sooftiis dag! Ska vara hemma bara och plugga lite och städa rummet osv.. Även såna dagar är sköna ibland, till och med om man måste plugga! Extra glad idag eftersom att d bara är två dagar kvar tills min pojk kommer, ååh vad jag saknat honom! äntligen säger jag bara haha!!♥ SEE U !




Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram

2012-01-30 @ 16:56:35
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0