23:34

Innser nu att jag fyller år om bara några minuter! Glad tjej!
Städade nyss upp all den röran som var och bestod av kläder på hela golvet och förstod då varför jag lägger dom där..
Jo pga att dom inte får plats i min garderob längre. de har änna blivit trångt om plats varje gång jag köpt något nytt.. och så nu har de änna nått dit att de får inte plats! Då har jag konstaterat att när jag flyttar iväg måste de nog bli till en 3 rum och kök lägenhet där av ett rum ska bli garderob! :D
Godnatt allihopa! Imorgon fyller jag år så då vill jag ha ett varmt hej och grattis av alla jag stöter på;)
hehe puss puss godnatt !!
presenter godkänns även mycket!:D
gammal webb bild men de liknar ungefär den hårfärgen som blev efter resultatet idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0