under tiden....

Längtar tills imorgon då jag fyller! Hoppas ja får en kamera som jag önskat mig haha är så dålig på att ta kort annars liksom och det är ju roligare att få se lite annat än webb bilder här i bloggen och kankse mer bilder ifrån varje dag osv!:) Och sen bara längtar jag tills på onsdag då jag ska slänga i hårförlängningen också på HairX, tjejerna där är skit duktiga och väldigt trevliga!:) Ska bli kul, så är rätt så förväntansfull nu trots allt hihi....

Dessutom är en klänning och en slags "bh" på väg med posten till mig som min käraste beställde till mig som present på väg så bara hoppas allting passar! Annars får jag nog flippet, då funkar inte mina planerade planer inför de två studenterna eller baketten  skolan, ja då blir de stress köp något annat eller helt enkelt kaos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0