big brother / godnatt

Satt precis och titta på big brother så blev det reklam och då gick jag upp för orkade inte titta mer, det blir bara mer patetiskt. Och verkligen helt B med deras "sjukproblem" dom har verkligen inte som dom hade förra året! Då var det ju lätt mycket roligar att titta på! Och jo förresten blev ett kort träningspass förut, 1h på cross och 25 minuter på bandet! Men det var jätte skön så man kan gå och lägga sig tidigt idag också när man blir så trött efteråt! Haha tänkte på en sak förut när jag gick på bandet.....O.o Alla andra går alltid i typ hastighet 6.7 och jag går i typ 5.6, de är jätte stor skillnad, jag undrar om att det är för att jag är för fet och rund och inte orkar eller om det är mina ben som är för korta! För jag hinner inte gå så snabbt jag åker nästan av bandet i den hastigheten, allvarligt asså haha.. Men tänkte lägga mig nu för ska upp lite tidigare imorgonbitti för ska hinna äta frukost med Lala(Dalia) innan första lektionen och då måste man vara i skolan lite tidigare så vi hinner! Puss på er ha en godnatt! Bye♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0