sov problem

Ibland mår du bara så där bra hela tiden. Som om du glömt allt de dåliga du någon gång haft och när du väl är i det där bra så vill man bara glömma allt och låta tiden gå. Saknar mitt hjärta så, skönt att få träffa honom imorgon! Kan inte sova utan honom, inbillar mig alltid att jag har monster under sängen när jag sover själv, så ibland när jag väl lagt mobilen på golvet bredvid sängen så vågar jag inte ta upp den sen och om jag ska ta upp den då måste jag typ tända ljuset och allt möjligt. det är samma det känns som att någon kollar på min om jag dörren öppen när jag sover, eller att det står någon i mitt rum, jätte läskigt hatar att sova själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0