sho eller

HEJ!! Har varit i skolan idag och allt sånt där jätte kul när vi fick lite besökare i salongen som fick bli lite tillfixade och så, söta tjejer allihopa var dom! 
 
MEN, sen på bussen hem så var de smock fullt med folk utan att överdriva och en mörkhyad kompis stod och höll i mig, så kommer en ung tjej, max 30 kanske? Och säger att min kompis puttar på henne när de var hon som puttades? Och sedan börjar föra en disskusion om helt onödiga saker, de va liksom jätte mycket folk och hon hoppar på just henne, är hon dum elle-.- Och så klart var de ju något fel på kvinnan dessutom eftersom hon kläckte ur sig N ordet till min kompis flera gånger under hennes prat, och min kompis svarade inte äns, fattar man inte då att hon inte vill prata eller?!!! Så en annan kompis la sig i osv, hon den 30 åriga va helt väck i huvudet, hotade med att om dom skulle av på samma ställe skulle dom ta de då själva och så skrek hon äckliga n....r efter hon hade gått ut, man gör inte så, alla har rätt och tycka olika visst men va fan tyck vad du tycker, men tyck de för dig själv isf!!!! ÄCKLIGA HORA -.- FUL VA DU OCKSÅ ATT TILLÄGGA!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0