can you be happy..

Jag tänker varje dag på er mina små änglar hur ni känner er när han inte finns där för er, han är trots allt eran far. Han är försvunnen, han finns inte, de gör ont i mig, jag saknar honom, jag såg upp till honom även fast han inte alltid var bäst. Poliser in och ut i lägenheten när vi var små, vi kämpade med mamma, vi kämpade själva, vi önskar att han fanns här nu, att vi var i kontakt med honom. Jag tyckte han va cool, & jag tyckte jag var cool när jag gick med honom, han va min extra pappa som gjorde mina dagar både dåliga & bra. Jag saknar honom de gör ont i mig när ingen vet var han finns, finns han äns längre? Vad ska jag göra när tårarna tränger fram ibland bara för att en låt kanske får mig att börja tänka på honom och er min underbara bror och syster. Jag finns här för er men de är inte tillräckligt, jag vet d. Jag vill veta vad ni tänker på när ni tänker på honom, för jag vet att ni gör de, ni kanske inte är så gamla än, men om några år kommer de kännas mer för varje dag som går att de är något i er som saknas, d gör d i mig trots allt vel. Jag önskar han var här med oss, ingen vet vart han är, varför vet ingen?! Varför kan ingen förklara för mig! jag hade blivit överväldig bara av att få veta han lever. Varför känns allt så himla jobbigt. Kan han inte bara ringa som han brukade? Eller skicka ett brev som han brukade? Eller komma och hälsa på som han brukade? Önskar att du bara ville ringa! Tankarna kryper fram, vill han inte? Varför ringer han oss inte? kan han inte bara ringa och säga hej. Han är pappan i deras liv som saknas! Är d därför min lillsyster beter sig som hon gör? Är de därför hon aldrig lyssnar? För att hon vet att de finns någon värre än mamma som kan skälla på henne? Är de honom hon väntar på? Jag vill veta! Mitt lilla hjärta jag vill veta! Är de därför min lillebror ibland inte bryr sig om något? DU min lillebror har fått din pappas temprament. Jag saknar dej. Han gjorde dumma saker ofta, men han satte spår i våra liv. Allt detta har kommit, de har kommit nu, de har slagit mig i tanken, Robin bli aldrig som din pappa lova mig de. Ber en bön för att du lever där ute och har hittat något att leva för förutom de du höll på med innan, men önskade de involverde dom, mig spelar ingen roll, men dom, jag vill att ni mina änglar ska må bra! Jag vill att ni ska vara glada och må bra, jag finns här för era tårar och kramar, aggrisioner och skratt. Han måste göra sig hörd till er, han bara måste. Han kommer göra de. Men om inte, vart finns han?! FÖrlåt att jag skriver ut allt detta, men allas liv är inte de bästa varje dag punkt slut.
 


Kommentarer
Anonym

jättefint skrivet !

2012-10-18 @ 16:46:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0