hejdå sverige!

känns lite konstogt att säga så när man bara ska typ två timmar bort
men de är ju trots,allt inte sverige haha, ironiskt! 
blev uppringd av min kära moster kl 8 imorse och hon tyckte jag
skulle komma in och jobba och snäll som jag är så självklart!
upp kl 9 in i duschen och packa och sen till bussen till jobbet, 
fick sluta tidigare ändå för vi va lite för många..-.- 
men ja iaf igår hade jag en mysig hel dag med katrin på torp
bland annat, hitta inte så mycket mer än två par trpsor och en ny ansiktsmask
har nog blivit beroeende -.-
 vi skulle gått och matat får odag egentligen innan jag skulle dra 
men nä för då ska jag jobba hehe:) ska inte tjöta mer här är lite bilder
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0