mys#

 
Tog ett bad förut med massa bubblor!! 

Hur gött som helst! De behövdes kände jag, hela kroppen bara ligger och spänner inte en enda lite fena, och mm va de är skönt hhaha..... Idag hade jag ett "body butter" efteråt ifrån bodyshop med lukt av röd apelsin, den luktar fräscht!! Har även jordgubbs, och vanilijs lotions ifrån bodyshop också, så hilma underbara, du får en fräsch lukt och mjuk hud samtidigt, bästa som uppfunnits!
Och den med nummer 6 på är en hår in packning ifrån Grazette, skit bra, rekomenderar verkligen, ligger runt två hundra lappen, men de är de värt för lite kvlie, även om jag faktist fick den gratis, ska jag köpa den i fortsättningen! Gosiga kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0