hatar allt, varför ska folk alltid försvinna

Idag är ingen bra dag... Har ont i magen, och då menar jag inte ont ont utan "ont" dålig magkänsla för något bra.. vet inte riktigt för vad.. Sitter bara och tänker på massa jobbiga saker som hänt och som händer inom familj och annat. Gillar inte såna här dagar jag vill vara glad, jag vill kunna le utan och låtsas. de är inte ofta jag låtsas heller men idag gör jag de. för idag kan jag inte lee utan fejka de, någonting fick mig nedtryck idag, de är inte NÅGON utan de är NÅGOT som inte finns längre... konstigt men så är de... vet inte hur jag ska reagera till något eller till det här. vill bara hem och lägga mig under täcket och låtsas som om jag inte finns. Det är ingen runt om mig soom har fått mig så här utan de är bara tankarna om allt konstigt. Hatar såna här dagar för jag är alltid glad annars, och stark nog att stöta bort sånt här.. Men nu kunde jag inte hålla emot. Får känslan av att ingen vill ha med mig och göra ingen vill vara med mig, ingen vill att jag ska finnas.. Konstiga känslor och tankar men ibland kan inte allt vara bra.... hatar.
Helt konstigt hur humöret kan vändas från topp till bott? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0