min awesome plånbok!

HAHAha jag kan inte själv tro att de är sant äns en gång! 
Ännu en gång har min plånbok hittat tillbaka till mig! Tappade den ute på McDonalds(torp) där den sen bara försvann hittade den verkligen inte! Upptäckte de när jag skulle ta upp mitt busskort när bussen kom
så de va ganska kört om man säger så.. Jag sprang tillbaka om kollade överallt där jag varit men hitta den inte! så tänkte"den är väl borta då:'( (stressad som fan)" åkte hem gick på kalas hade kul bakis en dag, gick till skolan idag åkte och jobba åkte hem kolla tv tog en dusch, OCH DÅ! Ringer en vakt ifrån torp och säger att han har min plånbok och att han lämnar den på mc så jag kan hämta den imorgon istället för att gå igenom polis och allt sånt där!!
 
OKEJ EN GÅNG, men de hände en gång i sommras att jag tappa den på bussen också och då var de en utländsk äldre herre som hade hittat den(och av en slump hade jag en väns legitimation där i) Och han kände igen henne ifrån hennes jobb så han gick och lämna den där och så åkte jag och hämtade den igen! 
 
Min super plånbok med osynliga ben som bara drar sig till de som leder den till mig! LOVE U plånkan! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0