My day

This is me. 
SOv hos felicia i natt, kommer lägga upp en bild nedanför inlägget.
Igår kväll bestämde vi oss för en nyttig fika och sen till gymet för
typ 20min på cyckel och 60min zumba pass! As gött! Och som de bränner idag!
Underbart är de ska verkligen komma igång men träningen riktigt! 
Idag har inte hänt så mycket, vi hade två tjejer som skuggade i våran klass och dom
kommer nog förmodligen börja as kul! Fick mig en skön shamponering i salongen 
också utav sue! Skönt va de! Jag älskar när folk håller på med mitt hår, typ hårt och drar haha. 
Sen nu ska jag snart ut och köra med min papps sen hem till kära farmor 
som jag inte träffat på jätte länge, älskar henne så mycket hon är bäst verkligen! 
Love - me
 
filicen !♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0