kvälls inlägg

Längtar bara tills morgondagen är över så allting kan börja på riktigt! Imorgon börjar vi ju skolan, gör inget speciellt alls bara är där för sojskull antar jag, tisdag har jag faktist ingen aning om men hoppas de blir enligt schemat för då ska vi ju börja kl tolv så de hade suttit väldigt fint!:) men men. är bara glad för och slippa sitta hemma och äta mig fetare på dagarna nu! haha....
Mitt ♥ lämnade Sverige idag för att åka till Norge och jobba:( Kändes lite jobbigt, nu ses vi inte på två veckor men vi har varit med om värre om man säger så då han i vintras var borta i sex veckor. Men nu har han fått jobb där uppe i Oslo innom hans ämne el och kommer längre fram pendla hem varje torsdag och tillbaka på söndag, då blir det nog lite roligare eftersom jag får träffa honom mer. Men just nu är jag bara glad för hans skull! Puss min prins!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0