That little thing

Haft en riktigt sköön dag! skolan gick fort, sedan gick jag hem och gjorde mig lite good mat! (makaroner) tog en dusch, läste lite bloggar och läste lite bok faktist! Hittade en riktigt bra bok i bibloteket förut i skolan döden i dina ögon - rachel ward . En true story om en tonårs tjej som blivit dumpad av hennes pappa, så hon har bara sin mamma kvar, hennes mamma knarkar, och den här tjejen Jem ser siffror i personens ögon, som hon sedan upptäcker är de datum då personen kommer att dö. Hennes mammas siffror var 10.10.01. Hennes mamma dör av överdos pga knarket, och sen har jag inte kommit längre, så tänkte jag skulle läsa lite och äta lite citron!
SEE U !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0